loading...

خرید ملک

هتل الا کوالیتی انتالیا

بازدید : 72
شنبه 12 تير 1400 زمان : 14:40

هتل الا کوالیتی انتالیا Ela Quality Resort واقع در اسکله بلک و در 22 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 42 کیلومتر و مرکز شهر بلک تنها 1.2 کیلومتر با هتل فاصله دارد. هتل تا اسکله بلک 2 کیلو متر فاصله دارد و همچنین دارای پلاژ اختصاصی می باشد. این مجموعه دارای 583 اتاق که مشتمل از 393 اتاق استاندارد ، 5 اتاق انجل و 60 اتاق خانوادگی دوبلکس – 89 سوئیت گلخانه ای – 50 سوئیت سوپر لوکس – 2 سوئیت پریمیر و 1 سوئیت ویژه هتل – 7 ویلای ویژه فصل و 2 سوئیت شاهنشین ویژه است.

هتل الاکوالیتی انتالیا


اتاق استاندارد : مساحت این اتاقها بین 35 تا45 متر مربع و با چشم انداز به دریا می باشد . اتاق مجهز به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی – حمام – دستشویی – تلویزیون ال سی دی – تلفن – اینترنت – گاو صندوق – بالکن و کف پوشیده با موکت می باشد .

اتاقهای خانوادگی دوبلکس : این اتاقها در ساختمان مرکزی هتل و به مساحت 65 تا 75 متر مربع بوده و به صورت دوبلکس طراحی شده اند . همچنین مجهز به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی – حمام – دستشوئی – تلفن – اینترنت – گاوصندوق – بالکن – تلویزیون ال سی دی و کف آن با موکت پوشیده شده است.

برای رزرو هتل الا کوالیتی انتالیا تورآنتالیا ، میتوانید از بخش رزرواسیون آنلاین در سایت ما استفاده کرده و با بهترین قیمت ممکنه رزرواسیون خود را به راحتی انجام داده و واچر هتل خود را دریافت کنید.

سوئیت ریزورت: مساحت این سوئیتها 96 متر مربع می باشد ودارای یک اتاق خواب -یک اتاق نشیمن – حمام – سیستم حرارتی و برودتی – تلفن – اینترنت – گاو صندوق – 2 تلویزیون ال سی دی و بالکن است و کف آنها هم با موکت پوشیده شده است.

سوئیت سوپر لوکس : مساحت این سوئیتها 142 متر مربع بوده و دارای چشم انداز ساحل دریا می باشد . این سوئیتها در 2 طبقه ساخته شده و طبقه بالایی دارای اتاق خواب و طبقه ی پایین اتاق نشیمن دارد . در این سوئیت ها حمام – جکوزی داخل تراس – تلفن – گاو صندوق – تلویزیون – اینترنت و تخت حمام آفتاب وجود دارد.


اطلاعات درباره هتل الا کوالیتی آنتالیا


هتل الا کوالیتی انتالیا که مانند کاخ عثمانی طراحی شده است ، دارای مکان ساحلی و 270 متر ساحل خصوصی با اسکله بزرگ است. هتل در محوطه ای می باشد که 15 زمین گلف در آن واقع شده است . این هتل همچنین دارای 110،000 متر مربع فضای سبز است که شما را برای لذت بردن از فضای مدیترانه دعوت می کند.

این مجموعه از رستوران های دارای هفت غذای آلاکارته انتخابی بسیار خوبی می باشد: غذاهای ترکی، غذاهای ژاپنی ،غذاهای ایتالیایی، غذاهای فرانسوی، غذاهای مکزیکی، غذای یونانی و دریایی.

به میهمانان تور هتل الا کوالیتی انتالیا نیز 8 سالن با ظرفیت 22 تا 500 صندلی برای کنفرانس ها، رویدادهای شرکت ها و جلسات تجاری ارائه می شود. یک مرکز سلامتی که دارای مجوز انجمن اروپا است، یکصد و شصت برنامه مراقبت از بدن و ماساژ را در اختیار مهمانان قرار می دهد.


خدمات و امکانات هتل برای کودکان


علاوه بر این ، رستوران کودکان اورلند کیو با منوی عالی متناسب با سلیقه کودکان و با اصول تغذیه مناسب به مسافرین تور ترکیه ارائه میشود. در هتل الا کوالیتی انتالیا کودکان در هر سنی می توانند از فعالیت های جذاب لذت ببرد . خدمات و مراقبت های ویژه کودک باعث شده ، این هتل از رقبای خود در منطقه بلک متمایز باشد.

یک مجموعه سرگرمی ویژه برای نوزادان، کودکان نو پا و کودکان دبستانی در دسترس است. تمام چیزهایی است که شما باید در اوقات فراغت داشته باشید: زمین بازی ، اتاق خواب برای کودکان، سالن آمفی تئاتر کودکان، اتاق سرگرمی، سالن سینما، استخرهای شنا، اتاق کامپیوتر، دارت و بیلیارد را فراهم آورده است.

این باشگاه از کارمندان بسیار ماهر و با خلق و خوی عالی بهره مند است و به گونه ای طراحی شده است که همه میهمانان کوچک این باشگاه ، در حالی که اوقات تفریحی و سرگرم کننده ای دارند، نیازی به نظارت والدین ندارند و والدین می توانند مدتی را برای خود در مرکز تناسب اندام سپری کنند یا به تفریح بپردازند.

جهت رزرو تور هتل الا کوالیتی آنتالیا میتوانید با شماره درج شده در سایت، آژانس هورامان گشت مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید. همکاران ما اطلاعات مورد نیاز درباره این هتل را به شما خواهند داد تا بتوانید با آگاهی کامل رزرو خود را انجام دهید.

منبع : هورامان گشت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 372
  • بازدید کلی : 6442
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی